Aktualizacja: 25.03.2018 21:58 Publikacja: 25.03.2018 21:51
Home stager zadba o odpowiednie dodatki: poduszki, obrazy, kwiaty, słodycze na stole.
Foto: Freedom Nieruchomości Legionowo
Trzypokojowe pstrokate mieszkanie w Warszawie czekało na nabywcę pół roku. Zainteresowanych nie było. – Dopiero po zmianie kolorów i usunięciu drobnych usterek lokal sprzedał się w trzy tygodnie. To mówi samo za siebie – podkreśla Katarzyna Wiśniewska, główny home stager agencji Freedom Nieruchomości. Wyjaśnia, że głównym zadaniem home stagingu, któremu poddano opisany lokal, jest zbudowanie odpowiedniego wizerunku mieszkania, nadanie mu stylu, określenie funkcji pomieszczeń, odpersonalizowanie i zaprezentowanie wszystkich atutów. Wszystko po to, by przyspieszyć sprzedaż.
Ceny nowych mieszkań w dziesięciu największych miastach wzrosły w ciągu roku średnio o 8,2 proc. – wynika z anal...
Już za kilka dni dowiemy się, czy nadzieje na obniżki stóp nie były płonne. A to główne paliwo sprzedaży mieszkań.
Średnio 116 dni trwa sprzedaż mieszkań w Warszawie. W innych miastach to prawie pięć miesięcy. Ceny transakcyjne...
Reforma wprowadza na rynek gruntów inwestycyjnych wiele zmiennych o charakterze cenotwórczym. Termin wejścia w ż...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Warszawie średnia cena mkw. mieszkań deweloperskich jest wyższa niż przed rokiem tylko o nieco ponad 1 proc. -...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas