W tym miesiącu Trei Real Estate Poland planuje oddać do użytku parki handlowe w Piekarach Śląskich, Zielonce, Myśliborzu i Koszalinie.
Vendo Park w Piekarach Śląskich to budynek o powierzchni najmu ok. 5,6 tys. mkw. W Zielonce deweloper przygotowuje obiekt o powierzchni 2 tys. mkw. i sprowadza do miasta salon Media Expert.
- Wraz z otwarciem obiektów w Myśliborzu i Koszalinie, wchodzimy na rynek zachodniopomorski. W myśliborskim Vendo Parku mieszkańcy miasta zrobią zakupy w sklepach takich jak Biedronka, Martes, a Hebe, Tedi, Action i Smyk to cztery nowe sklepy, jakie pojawią się na mapie zakupowej miasta – mówią przedstawiciele dewelopera. - W kwietniu zostanie otwarty także pierwszy etap inwestycji w Koszalinie. Projekt przewiduje budowę dwóch budynków handlowych o łącznej powierzchni 5,9 tys. mkw., gdzie będzie dziesięć sklepów.
- Vendo Parki w Inowrocławiu i Oświęcimiu otworzą się w drugiej połowie roku (mniej więcej w sierpniu i wrześniu). Zaoferują odpowiednio 3,2 tys. mkw. i 5,3 tys. mkw. powierzchni najmu – podaje TREI. - Vendo Park w Oświęcimiu to nasz pierwszy obiekt handlowy w Małopolsce. W pierwszej połowie roku Trei rozpocznie też budowę kolejnych parków handlowych w Chorzowie i Radzyminie. Będzie też rozbudowywać obiekt w Pułtusku.
- Uważnie planujemy strukturę najmu w naszych obiektach. W każdym Vendo Parku stawiamy na operatora spożywczego i drogerię jako punkt wyjścia. Następnie pozyskujemy sklepy typu "value for money", takie jak: Action, TEDi czy KiK – tłumaczy Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland. - Pepco oraz Dealz to także bardzo istotne dla nas marki. Kolejny element tej układanki to sklepy z artykułami gospodarstwa domowego, takie jak Media Expert, Neonet czy RTV Euro AGD. W parkach handlowych do niedawna bardzo brakowało sklepów odzieżowych, ale coraz więcej marek z tego sektora decyduje się na wejście do mniejszych obiektów, w tym do naszych Vendo Parków. Działają w nich już cztery sklepy sieci Sinsay, która podpisała z nami umowy najmu na kolejne trzy sklepy. Warto jeszcze uzupełnić ofertę parku najemcą z grupy DIY, a wówczas taki obiekt handlowy ma szansę przyciągnąć nie tylko mieszkańców z okolicy, ale także z całego regionu.