- To efekt rosnącej konkurencji na rynku, nowych rozwiązań technologicznych, a także zmieniających się zachowań i potrzeb klientów - wyjaśniają eksperci JLL. - Dla wielu właścicieli galerii handlowych stało się jasne, że aby przyciągnąć odwiedzających, muszą postawić na różnorodność i wyjątkowość oferty. I tu niezbędne okazuje się włączenie funkcji rekreacyjnych, za którymi idą niepowtarzalne doświadczenia.
- Rozszerzenie funkcji tradycyjnych centrów handlowych to najlepsza strategia na zwiększenie konkurencyjności na rynku - podkreśla Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni Handlowych w JLL. - Właściciele galerii koncentrują się więc na zaproponowaniu klientom aktywności, które są niedostępne online i tworzą miejsca, w których można spędzić nawet cały dzień. Jest to jednak możliwe pod jednym warunkiem. Trzeba mieć w swoim portfolio różnorodnych najemców, wykraczających np. poza branżę modową, którzy są w stanie zapewnić odwiedzającym pozytywne doświadczenia. To właśnie one budują markę nowoczesnych obiektów handlowych - wyjaśnia.