Reklama
Rozwiń

Tak kuszą galerie: stok narciarski i gabinet luster

Centra handlowe coraz większy nacisk kładą na społeczne i rozrywkowe funkcje - wynika z analiz firmy doradczej JLL.

Aktualizacja: 31.10.2018 14:09 Publikacja: 31.10.2018 13:59

Tak kuszą galerie: stok narciarski i gabinet luster

Foto: materiały prasowe

- To efekt rosnącej konkurencji na rynku, nowych rozwiązań technologicznych, a także zmieniających się zachowań i potrzeb klientów - wyjaśniają eksperci JLL. - Dla wielu właścicieli galerii handlowych stało się jasne, że aby przyciągnąć odwiedzających, muszą postawić na różnorodność i wyjątkowość oferty. I tu niezbędne okazuje się włączenie funkcji rekreacyjnych, za którymi idą niepowtarzalne doświadczenia.

- Rozszerzenie funkcji tradycyjnych centrów handlowych to najlepsza strategia na zwiększenie konkurencyjności na rynku - podkreśla Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni Handlowych w JLL. - Właściciele galerii koncentrują się więc na zaproponowaniu klientom aktywności, które są niedostępne online i tworzą miejsca, w których można spędzić nawet cały dzień. Jest to jednak możliwe pod jednym warunkiem. Trzeba mieć w swoim portfolio różnorodnych najemców, wykraczających np. poza branżę modową, którzy są w stanie zapewnić odwiedzającym pozytywne doświadczenia. To właśnie one budują markę nowoczesnych obiektów handlowych - wyjaśnia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Tyle płacimy za mieszkania z drugiej ręki. Nie ma spektakularnych przecen
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nieruchomości
BGK wspiera kredytem rzymską inwestycję polskiej hotelarskiej Grupy Molo
Nieruchomości
Indeks nastrojów. Deweloperzy mówią o podwyżkach cen mieszkań
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne na radarach polskich inwestorów. Jaki mają potencjał?
Nieruchomości
OVAL Sky, czyli inwestycja w potencjał Warszawy. Projekt Grupy Dekpol na Woli
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama