Reklama

Za wyborem centrum stała lokalizacja i postrzeganie klientów

Chcemy zapewnić większą dostępność naszych produktów, rozwiązań i usług - mówi Paulina Nesteruk, dyrektor w dziale komunikacji Ikea Retail w Polsce.

Aktualizacja: 15.11.2018 19:14 Publikacja: 15.11.2018 18:38

Za wyborem centrum stała lokalizacja i postrzeganie klientów

Foto: materiały prasowe

Rz: Otworzyliście w galerii handlowej Blue City drugi po madryckim kompaktowy market. Dotychczas bazowaliście na samodzielnych dużych sklepach. Co przyświeca tej idei?

Paulina Nesteruk, dyrektor w dziale komunikacji Ikea Retail w Polsce: Obserwując aktualne trendy i zmieniający się styl życia konsumentów, postanowiliśmy zaoferować im nowy format sklepu, odpowiadający ich potrzebom. Chcemy tym samym zapewnić większą dostępność naszych produktów, rozwiązań i usług, co stanowi jedno z kluczowych założeń globalnej strategii rozwoju Ikei.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
PRS. Pierwsze certyfikaty dla Resi4Rent
Nieruchomości
Deweloperzy i długo, długo nic. Kto i gdzie buduje mieszkania w Polsce?
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Nieruchomości
Na rynku mieszkań bez upałów
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama