W dwupoziomowym, liczącym około 48 tys. mkw. powierzchni całkowitej, Focus Parku otwarto 111 sklepów różnych branż, punkty usługowe, kawiarnie i restauracje i dziewięciosalowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców galerii są m.in. delikatesy Alma, Media Markt, Cinema City oraz Reserved, Smyk, Empik, Apart, CCC, Pimkie, Vistula, Wólczanka, C&A, New Yorker, Orsay czy Pabia. Nowa galeria wprowadzi do miasta również sporo marek, które do tej pory w Zielonej Górze nie miały swoich salonów, takich jak Aldo, Bata, Boutique, C&A, Douglas, Esprit, H&M, New Yorker czy Media Markt. Ponadto powstało tu muzeum, w którym eksponowane będą pamiątki po historycznych zakładach Polskiej Wełny. – Realizacja tego projektu pozwoli galerii aspirować również do roli kulturalnego centrum miasta – zapewniają przedstawiciele Parkridge Retail Poland.

Centrum ozdobi również kompozycja malarska, tryptyk „Complexity of Manners” autorstwa Rafała Olbińskiego.

Koszt inwestycji wyniósł ponad 100 mln euro.