Targi Mieszkań to dla wystawców doskonała okazja do wyczucia nastrojów na rynku i zweryfikowania swojej wiedzy o preferencjach i możliwościach finansowych klientów, a dla zwiedzających szansa na znalezienie wymarzonego „M” i przy okazji wynegocjowanie dużych rabatów.
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy ceny na stołecznym rynku nieruchomości mieszkaniowych spadły o kilkanaście procent. Trudno wskazać budującą w Warszawie firmę deweloperską, która jeszcze nie zdecydowała się na obniżki cen oferowanych lokali, w ich ślady poszli również sprzedający na rynku wtórnym.
Dawno już nabywcy nie byli w tak korzystnej sytuacji jak obecnie – rynek należy do nich, mogą przebierać w ofertach i negocjować duże, nawet dwucyfrowe rabaty. Specjalnie dla nich w ramach akcji „Wielkie Wiosenne Promocje” wystawcy Mazowieckich Targów Mieszkań przygotowali wiele atrakcyjnych propozycji, które będą aktualne tylko podczas dni targowych. – Po rekordowych zarówno pod względem frekwencji, jak i liczby wystawców jesiennych edycjach Mazowieckich Targów Mieszkań nie spoczywamy na laurach – podczas lutowych targów chcemy zaprezentować mieszkańcom Warszawy i okolic jak najpełniejszą ofertę lokalnego rynku – mówi Jacek Michalski, dyrektor ds. sprzedaży w Nowy Adres i organizator targów. – Mimo krachu na rynkach finansowych i ograniczeń w udzielaniu kredytów hipotecznych przez banki, nasze najnowsze badania „Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 – Popyt i preferencje nabywców” pokazały, że popyt na nieruchomości mieszkaniowe nie słabnie – taką inwestycję w ciągu najbliższych trzech lat planuje ponad 23 proc. mieszkańców Warszawy i okolic – dodaje Michalski.
Targi Mieszkań to jedna z nielicznych imprez konsumenckich, podczas których zwiedzający dokonują najważniejszego w swoim życiu wyboru przyszłego mieszkania, domu, działki czy inwestycji.
Na Torwarze zwiedzający będą mogli zapoznać się z ofertą blisko 100 wystawców: deweloperów (wśród nich m.in. Acciona Nieruchomości, Bouygues Immobiler, Dom Development SA, Eco Classic, Lubasa, Pro Urba czy Unidevelopment), pośredników w obrocie nieruchomościami (Metrohouse SA, BB Nieruchomości i in.) oraz instytucji finansowych (m.in. Deutsche Bank, Nordea Bank, PKO BP) i firm oferujących wyposażenie wnętrz (specjalne oferty zaprezentuje m.in. Park Handlowy Janki i Targówek).