Reklama

Europejski Fundusz Hipoteczny chce kupić biurowiec lub hotel

Publikacja: 14.09.2010 12:40

Europejski Fundusz Hipoteczny chce kupić biurowiec lub hotel

Foto: Fotorzepa, MW Michał Walczak

[link=http://www.parkiet.com]Europejski Fundusz Hipoteczny[/link], spółka zarabiająca m.in. na prowadzeniu czterech hoteli i na wynajmie powierzchni biurowych, zapowiada zakup kolejnego biurowca lub hotelu.

– Szukamy niezadłużonych nieruchomości, które zaraz będą przynosić nam zysk netto – informuje Marcin Podobas, wiceprezes zarządu EFH.

Zdradza, że spółka ma na oku biurowiec w Warszawie oraz dwa hotele w północnej części kraju. – Wybierzemy jeden z tych budynków – mówi Podobas.

Kiedy EFH wróci do budowy hoteli w Mikołajkach i Malborku? – Mazurski projekt może ruszyć w 2011 r., jeśli znajdziemy współinwestora. A budowa hotelu w Malborku wystartuje najpewniej w 2012 r. – uważa Podobas. Dodaje, że na wznowienie prac nad projektem Sheratona w Mikołajkach firma potrzebuje ok. 60 mln zł wkładu własnego.

[srodtytul][i]Więcej na [link=http://www.parkiet.com/artykul/25,968057.html]www.parkiet.com[/link][/i][/srodtytul]

Reklama
Reklama

[srodtytul][i]Zobacz [link=http://www.parkiet.com/instrument/103446,4.html]pigułę informacyjną o EFH[/link][/i][/srodtytul]

[link=http://www.parkiet.com]Europejski Fundusz Hipoteczny[/link], spółka zarabiająca m.in. na prowadzeniu czterech hoteli i na wynajmie powierzchni biurowych, zapowiada zakup kolejnego biurowca lub hotelu.

– Szukamy niezadłużonych nieruchomości, które zaraz będą przynosić nam zysk netto – informuje Marcin Podobas, wiceprezes zarządu EFH.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama