- Grupa Orbis jest bardzo aktywnym podmiotem na rynku nieruchomości komercyjnych, jednak po raz pierwszy realizujemy proces relokacji biura w tak dużej skali - mówią cytowani w komunikacie Dominik Sołtysik, członek zarządu spółki Orbis i Małgorzata Gajuk, dyrektor ds. zarządzania aktywami w tej firmie. - Decydując o wyborze nowej lokalizacji warszawskiej siedziby, kierowaliśmy się wynikami ankiety przeprowadzonej wśród pracowników Grupy. Jednogłośnie opowiedzieli się za utrzymaniem siedziby w centrum miasta. Ważnymi czynnikami mającymi wpływ na wybór były również dostępność komunikacji publicznej, w tym dogodnego połączenia z lotniskiem Chopina, usługi dodatkowe oferowane w bezpośredniej okolicy oraz satysfakcjonujące warunki finansowe najmu.

- Biurowiec Lumen to jeden z najbardziej prestiżowych adresów biurowych w Warszawie. Bezpośredni dostęp do rozbudowanej komunikacji miejskiej i szerokiego wachlarza usług w kompleksie Złote Tarasy sprawia, że budynek od lat jest wynajęty w ponad 90 proc. - podkreśla Małgorzata Arseniuk,starszy konsultant w dziale wynajmu powierzchni biurowych w firmie doradczej JLL.

Daniel Kłosowski, starszy negocjator w dziale powierzchni biurowych w spółce Cushman & Wakefield podkreśla, że decyzja o wynajmie biura w popularnym, położonym w samym centrum stolicy, nowoczesnym biurowcu doskonale wpisuje się w wizerunek i strategię firmy Orbis.

Budynki Lumen i Skylight to część kompleksu Złote Tarasy. Łącznie biurowce oferują ponad 45 tys. mkw. powierzchni. Inwestycja została zrealizowana w zgodzie z zasadami zrównoważonego budownictwa, co potwierdza certyfikat BREEAM.

W transakcji właściciela budynku reprezentowała firma JLL. Najemcy doradzał Cushman & Wakefield.