Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.02.2019 12:01 Publikacja: 23.02.2019 11:51
Fabiana Filippi uzupełni ofertę takich marek jak Ermengildo Zegna, Louis Vitton, Gucci, Tod's czy Loro Piana. Marka Fabiana Filippi jest dostępna w ponad 1,1 tys. sklepach multibrandowych i domach handlowych w 36 krajach, m.in. w luksusowym domu towarowym Harrods, a także w 50 własnych butikach w w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Tokio i Seulu.
Produkty firmy założonej w 1985 roku już w trzecim kwartale będzie można kupić także w Polsce. - Długo szukaliśmy miejsca na salon w Polsce. Uznaliśmy, że Ethos najlepiej spełnia kryteria, które pozwolą na rozwój naszego brandu. Plac Trzech Krzyży jest najlepszą lokalizacją: położony w sąsiedztwie innych modowych luksusowych marek, ale również Giełdy, Parlamentu, placówek dyplomatycznych - powiedział Mario Filippi Coccetta, przedstawiciel marki Fabiana Filippi. - Ethos zapewnia naszej marce widoczność, nie tylko ze względu na centralną lokalizację w sercu Traktu Królewskiego, ale również dzięki imponującym 8-metrowej wysokości szklanym witrynom.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Docelowo nawet 20-25 tys. mieszkań na tani wynajem rocznie – to ambicja wiceministra rozwoju Tomasza Lewandowski...
Lipiec był pierwszym w tym roku miesiącem, w którym w żadnej z największych metropolii nie wzrosła średnia cena...
Lipcowa obniżka stóp procentowych nie przyniosła fali transakcji na rynku mieszkań. Dynamika wzrostu cen słabnie...
472 gotowych lokali, 5,5 tys. w budowie i 15,3 tys. z pozwoleniami na budowę – to bilans Społecznych Inicjatyw M...
Część klientów, dla których mieszkania są za drogie szuka działki pod dom. Najlepsze parcele budowlane osiągają...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas