Tak wynika z sondy przeprowadzonej przez Nieruchomości "Rzeczpospolitej". Czytelnikom zadaliśmy pytanie, co jest dla nich najważniejsze przy szukaniu mieszkań z drugiej ręki.

Okazało się, że wysokość pobieranej przez pośrednika prowizji jest kluczowa dla 202 klientów. Na zakres oferowanej usługi wskazało 62 głosujących, a na renomę agencji nieruchomości - 57. To, czy agent obsługujący transakcję ma licencję zawodową, jest kluczowe dla 49 klientów.

Korzystający z usług agencji pośrednictwa zwracają też uwagę, czy proponowana umowa jest otwarta czy na wyłączność. Na ten element wskazało 38 osób. Najmniej ważna okazała się strona internetowa firmy. Nowoczesna, interaktywna strona okazała się kluczowa dla 12 głosujących.

W tym tygodniu zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej sondzie, w której pytamy, czy to dobry czas na zakup mieszkania. (www.ekonomia24.pl/nieruchomosci).