Inwestorem jest SwedeCenter.
Sound Garden Hotel zaoferuje 206 pokoi - w tym dwa przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - i pięć apartamentów. - Rezerwacji będzie można dokonać, wykorzystując internetową lub mobilną aplikacją. Zamiast tradycyjnej recepcji w hotelowym lobby znajdą się elektroniczne kioski, przy użyciu których goście w ciągu minuty zameldują się w hotelu, zapłacą za pobyt i e-mailem otrzymają fakturę - mówią przedstawiciele inwestora.
Dodają, że w tym samym lobby w strefie grab & go goście będą mogli zjeść śniadanie. - W pokoju, wykorzystując inteligentny pulpit, będzie można sterować m.in. oświetleniem, roletami, czy naładować własne urządzenia. Cały obiekt objęty jest bezpłatnym dostępem do wi-fi - mówią przedstawiciele inwestora.
- Koncepcja samoobsługi zakłada zminimalizowanie czasu, jaki w szczególności gość biznesowy poświęca na realizację hotelowych procedur, oraz cen – podkreśla Miłosz Stanisławski, dyrektor sprzedaży i marketingu.
Na każdym z pięciu hotelowych pięter będzie można posłuchać innego rodzaju muzyki (pop, rock, jazz). W obiekcie znajdzie się także sala Sound Garden Conference Center – Symphony pomieści ponad 300 uczestników, a przystosowana m.in. do organizacji koncertów Opera ponad 150.