Silesia Outlet to szósty obiekt Neptune w Polsce i piętnasty w Europi, włączając jeden projekt w fazie rozwoju. Centrum wyprzedażowe Silesia Outlet zostało otwarte w marcu tego roku. Na 12 tys. mkw. rozlokowało się 60 sklepów lokalnych i międzynarodowych marek, w tym m.in. Bugatti, Bytom, Guess, Diverse, Home & Cook, New Balance, Only, Pepe Jeans, Pierre Cardin, Puma, Triumph i Reebok.
Neinver odpowiada za zarządzanie centrum od momentu otwarcia. Obiekt ma być rozbudowany do 20 tys. mkw. Liczba sklepów wzrośnie do 120.
- Zakup Silesia Outlet to kamień milowy w strategii rozwoju Neptune, którego celem jest zbudowanie wiodącej platformy outletowej w Europie - mówi cytowany w komunikacie Carlos González, dyrektor z Neinver. - Centrum ma duży potencjał, w tym silną kombinację marek i doskonałą lokalizację, blisko kluczowych połączeń komunikacyjnych. Doświadczenie firmy w branży outletów i znajomość polskiego rynku będzie kluczem do stałego wzrostu wartości i wydajności centrum w nadchodzących latach.
- Wierzymy w potencjał polskiego rynku i cieszymy się, że Silesia Outlet trafi do portfolio Neptune. Czekamy na nowe marki i nowych klientów, zachęconych udanym otwarciem - dodaje Charlotte Ashworth z Neptune Nuveen Real Estate.
A Mirosław Januszko, dyrektor z 6B47 Polska, przypomina, że Silesia Outlet to pierwszy komercyjny projekt opracowany przez 6B47 Poland. - Wierzę, że nowy właściciel z powodzeniem poprowadzi Silesia Outlet w kierunku dalszego wzrostu zarówno pod względem liczby odwiedzających, jak i wartości sprzedaży - mówi.