Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2019 14:12 Publikacja: 27.06.2019 14:12
Foto: materiały prasowe
Większość obiektów jest zlokalizowana w obrębie dużych aglomeracji i średnich miast. W outletach działa łącznie ok. 1,4 tys. salonów popularnych marek oferujących towar po obniżonych cenach.
Coraz większym zainteresowaniem cieszą się artykuły wnętrzarskie, biżuteria, akcesoria i kosmetyki. 48 proc. klientów przyjeżdża na zakupy raz lub kilka razy w miesiącu. 23 proc. stanowią klienci, którzy kupują raz lub kilka razy w tygodniu. – wynika z analiz firmy Neinver i firmy badawczej IQS. Pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce to Factory otwarte w stołecznym Ursusie w 2002 r.
Średnie ceny ofertowe mieszkań z rynku wtórnego w ciągu roku spadły w 11 z 12 największych miast. W Krakowie lok...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Chcemy sprzedawać w Polsce około tysiąca mieszkań rocznie, co wydaje się celem bardzo ambitnym, ale do osiągnięc...
Wielopokojowe duże mieszkania często wyprzedają się szybciej niż małe. Ich ceny za metr są niższe nawet o 20 pro...
Majątek fundacji rodzinnej może składać się z nieruchomości, fundacja może zarządzać nimi w interesie beneficjen...
Termomodernizacja budynków to inwestycja, przedsięwzięcie dobrowolne, a nie nakaz, dlatego potrzebna jest edukac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas