Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 01.05.2015 07:50 Publikacja: 01.05.2015 07:38
W drugiej części stołecznego osiedla Atal Marina II deweloper zaplanował 219 mieszkań oraz 25 lokali handlowo - usługowych
Foto: Materiały Inwestora
W drugiej części stołecznego osiedla deweloper - spółka Atal - zaplanowała 219 mieszkań oraz 25 lokali handlowo - usługowych. Inwestycja powstaje przy ulicy Anastazego Kowalczyka na Białołęce. Ceny mkw. lokali na niższych piętrach wynoszą 6,1 tys. zł. Mieszkania na ostatniej kondygnacji deweloper wycenił na 6,5 tys. zł za mkw. Do lokali na parterach są przypisane ogródki.
Atal Marina II utworzą trzy budynki - pięcio-, sześcio - i siedmiopiętrowe. - Z apartamentów na najwyższym piętrze będzie się roztaczać widok na Kanał Żerański - mówią przedstawiciele dewelopera. - W podziemnej kondygnacji oraz na parterze powstanie garaż, w którym znajdzie się 319 miejsc parkingowych przeznaczonych dla mieszkańców inwestycji. W podziemnym garażu deweloper zaplanował także 43 stanowiska dla motocykli i skuterów. Na terenie osiedla znajdzie się 259 miejsc na rowery.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W Polsce powstaje 599,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponad połowa zasili najmniejsze miejscowości – wynika z...
Promocje często obejmują mieszkania na ukończonych osiedlach. Taniej bywa też na początku budowy. Większego ruc...
Kapitał wrócił na rynek nieruchomości logistyczno-przemysłowych. Czas na rozwój kolejnego segmentu: centrów danych.
W II kwartale Polacy kupili w Hiszpanii ok. 1 tys. mieszkań i domów, utrzymując poziom obserwowany od kilku kwar...
Nie kupuj w ciemno – mówi Tomasz Woźniak, prawnik z agencji Freedom Nieruchomości.
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas