Gdzie deweloperzy szukają klientów

Firmy radzą na Facebooku, jak wykończyć wnętrza. Na YouTube pokazują osiedla. Sponsorują sportowców.

Aktualizacja: 22.06.2015 07:31 Publikacja: 22.06.2015 07:26

Wrocławskie osiedle Złota Podkowa firmy Rafin

Wrocławskie osiedle Złota Podkowa firmy Rafin

Foto: Materiały Inwestora

– Reklama powinna być tam, gdzie są klienci – podkreśla Mariusz Rysicz, kierownik działu marketingu w firmie Budimex Nieruchomości. – Ci zaś przez większość czasu są połączeni z internetem – pracują, surfują, komunikują się.

Urządzić Kowalskiego

Pozostało 96% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Nieruchomości
Robyg wybuduje osiedle przy zabytkowym browarze Haasego. Prawie 1,5 tys. mieszkań
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli
Nieruchomości
Polska centralna. Magnes na firmy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Przez wynajem na doby wspólnota zapłaci więcej