- Respondenci z Warszawy zdecydowanie częściej niż badani w pozostałych największych polskich miastach doceniają oferty zamieszczane w gazetach – mówi Aleksandra Kubicka z serwisu otoDom.pl. – Zwraca na nie uwagę 37 proc. potencjalnych klientów ze stolicy wobec 17 proc. dla ogółu miast.
- Szukający mieszkań w Warszawie rzadziej jednak wspominają o stronach internetowych deweloperów – to 25 proc. wobec 45 proc. – O wizytach w biurach firm deweloperskich mówi 23 proc. kupców ze stolicy (wobec 37 proc. ogółu).
- Klienci szukający mieszkań w Warszawie najchętniej zasięgają opinii znajomych i rodziny. W ten sposób nieruchomości szuka 39 proc. kupców. – Targi nieruchomości są źródłem informacji dla
21 proc. poszukujących mieszkań i domów – podaje Aleksandra Kubicka.
- Warszawiacy przywiązują dużą wagę do rozkładu pomieszczeń. Zwraca na to uwagę 25 proc. badanych. Lokalizacja jest ważna dla 43 proc. klientów.