– Poznań jest drugim co do wielkości po Warszawie rynkiem dla Ronsona. Zamierzamy dalej rozwijać się w stolicy Wielkopolski, tym bardziej, że nasza oferta cieszy się tu dużym zainteresowaniem. Rozważamy zakup nowych działek w Poznaniu pod projekty liczące w sumie 300-400 mieszkań. W inwestycjach o takiej skali czujemy się najsilniejsi – mówi cytowana w komunikacie Justyna Hamrol-Wasielewska, regionalny dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.
Deweloper poinformował, że sprzedał połowę ze 137 mieszkań dostępnych w II etapie inwestycji Młody Grunwald w Poznaniu. W poznańskiej ofercie Ronsona znajduje się również projekt Kamienica Jeżyce na Jeżycach oraz Chilli City w Tulcach.
Spółka w tym roku zamierza przekazać klientom ponad 700 lokali. W I półroczu przekazała 270 mieszkań księgując 94,2 mln zł przychodów i 2,44 mln zł zysku netto.