Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejna wieża Golub GetHouse na Woli

Deweloper kupił działkę w centrum Warszawy pod wieżowiec mieszkalny. Wartość transakcji to 148 mln zł plus VAT.

Aktualizacja: 08.10.2019 09:51 Publikacja: 08.10.2019 09:37

Kolejna wieża Golub GetHouse na Woli

Foto: materiały prasowe

Golub GetHouse, deweloper z kapitałem amerykańskim, kupił od Atlas Estates 0,3-ha działkę przy ul. Grzybowskiej, na szybko rosnącej warszawskiej Woli. Powstanie tam 160-m wieżowiec z około 900 apartamentami na wynajem i udogodnieniami. Trwają prace projektowe, budowa ma wystartować na przełomie lat 2020 i 2021.

- Będzie to już trzeci wieżowiec realizowany przez Golub GetHouse na ul. Grzybowskiej, po biurowcu Prime Corporate Center oraz wieży z mieszkaniami na wynajem Liberty Tower. Jesteśmy przekonani, że decydując się na ten odważny ruch i jedną z rekordowych transakcji zakupu gruntu, podjęliśmy doskonałą decyzję, której efektem będzie kolejny projekt wyznaczający zupełnie nowe standardy – mówi cytowany w komunikacie Cezary Jarząbek, założyciel i prezes Golub GetHouse. Dla projektów mieszkaniowych deweloper stworzył markę Inspirentals.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murapol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama