Reklama
Rozwiń
Reklama

Chmielna 89 i Tischnera Office w rękach Globalworth

Stołeczny biurowiec Chmielna 89 i krakowski Tischnera Office dołączą do portfolio Globalworth Poland. Obiekty budowane przez spółkę Cavatina Holding zaoferują łącznie ok. 60 tys. mkw. powierzchni najmu.

Aktualizacja: 04.11.2019 09:44 Publikacja: 04.11.2019 09:35

- Doskonała lokalizacja, komfort, zielone rozwiązania i duży potencjał do budowania społeczności najemców to wspólny mianownik nieruchomości, które tworzą portfolio Globalworth - mówi cytowany w komunikacie Dimitris Raptis, zastępca dyrektora generalnego i dyrektor ds. inwestycji w Globalworth i dyrektor generalny Globalworth Poland. - Bez względu na to, czy mamy do czynienia z dojrzałym biurowcem czy ultranowoczesnym obiektem w budowie, nasza decyzja o zakupie za każdym razem jest podyktowana możliwością oferowania wartości dodanej najemcom naszych obiektów. W przypadku Chmielnej 89 kluczowe było także sąsiedztwo Warty Tower, dla której niebawem przedstawimy plan gruntownej modernizacji. To daje nam potencjał do stworzenia nowej, wielofunkcyjnej inwestycji w samym sercu Warszawy, oferującej 60 tys. mkw. powierzchni do pracy i spędzania wolnego czasu.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Deweloperskie partnerstwo. Czym i po co wymieniają się firmy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Heimstaden wierzy w PRS, ale poza wynajmowaniem sprzedaje mieszkania. Dlaczego?
Nieruchomości
Gdzie w Polsce jest najwięcej niedrogich mieszkań
Nieruchomości
Hillwood Polska kupuje magazyny za 100 mln euro
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Popyt na nowe mieszkania nie słabnie. Są zmiany w cennikach
Reklama
Reklama