Czwarta generacja galerii: zakupy, rozrywka, kultura. Rozmowa z Izabelą Sekrecką

Inwestorzy muszą być ostrożni, planując nowe centra handlowe - mówi Izabela Sekrecka z Cushman & Wakefield.

Aktualizacja: 30.06.2017 09:55 Publikacja: 30.06.2017 09:41

Izabela Sekrecka

Izabela Sekrecka

Foto: materiały prasowe

Jak wygląda polski rynek galerii handlowych na tle Europy?

Izabela Sekrecka, starszy konsultant w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield: W Polsce na 1 tys. mieszkańców przypada 247 mkw. powierzchni w centrach handlowych. Nasycenie rynku jest mniejsze niż średnia dla krajów Europy Zachodniej (264 mkw. na 1 tys. mieszkańców). To jednak więcej niż średnia ogólnoeuropejska, która wynosi 206 mkw. na 1 tys. mieszkańców.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Warszawa. Skanska sprzedała biurowiec P180 za 100 mln euro
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek luksusowych nieruchomości ciągle rośnie. Rezydencja za 50 mln zł
Nieruchomości
Korona Legionowa na półmetku
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje nowy hotel na Wyspie Spichrzów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Trei wybuduje mieszkania w Milanówku. Osiedle na poprzemysłowym terenie