Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.10.2017 13:43 Publikacja: 10.10.2017 13:43
Foto: materiały prasowe
Marka VIVO! należy do IMMOFINANZ. W czterech krajach działa dziesięć galerii tej marki. Najnowsze, krośnieńskie centrum jest w pełni skomercjalizowane. Wśród najemców są m.in. H&M, Media Markt, JYSK, Reserved, kino Helios. Łączny koszt inwestycji w Krośnie to ok. 34 mln euro.
- Pierwsze centrum handlowe pod tą marką otworzyliśmy w 2014 roku w Pile. Potem ruszyliśmy z kolejnymi inwestycjami na innych rynkach - mówi Oliver Schumy, prezes IMMOFINANZ. - Centra handlowe VIVO! generują ponad 20 proc. łącznych przychodów z najmu, dlatego stanowią kluczowy element naszego portfela.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polacy ruszyli w drogę na długi weekend sierpniowy. Wolnych miejsc w kurortach zostało niewiele – wynika z anali...
W I półroczu Ronson Development sprzedał 183 mieszkania. Całkowite przychody spółki ze sprzedaży lokali mieszkal...
Newgate Investment kupuje od TDJ Estate park handlowy przy ul. Armii Krajowej w Katowicach. Obiekt oferuje 8,8 t...
Deweloper ogłasza start nowej inwestycji w stolicy – Piniova Apartamenty. Firma wybuduje mieszkania także w Szcz...
W czterech budynkach przy powstającej stacji metra Chrzanów w Warszawie powstało 517 mieszkań PRS.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas