Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.10.2017 13:43 Publikacja: 10.10.2017 13:43
Foto: materiały prasowe
Marka VIVO! należy do IMMOFINANZ. W czterech krajach działa dziesięć galerii tej marki. Najnowsze, krośnieńskie centrum jest w pełni skomercjalizowane. Wśród najemców są m.in. H&M, Media Markt, JYSK, Reserved, kino Helios. Łączny koszt inwestycji w Krośnie to ok. 34 mln euro.
- Pierwsze centrum handlowe pod tą marką otworzyliśmy w 2014 roku w Pile. Potem ruszyliśmy z kolejnymi inwestycjami na innych rynkach - mówi Oliver Schumy, prezes IMMOFINANZ. - Centra handlowe VIVO! generują ponad 20 proc. łącznych przychodów z najmu, dlatego stanowią kluczowy element naszego portfela.
Na rynku działek letniskowych rośnie liczba transakcji, rosną też oczekiwania kupujących – wynika z analiz sieci...
Rosnąca zdolność kredytowa klientów i spadające ceny mieszkań na rynku wtórnym to szansa na zakup większego lub...
Deweloper magazynowy, spółka Panattoni, dostał 10,2 mln euro kredytu na budowę trzeciej, ostatniej hali w parku...
Aż 630 tys. mkw. z 1,1 mln mkw. wynajętych w pierwszym kwartale to odnowienie umów – wynika z analiz firmy dorad...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas