Michał Kaczmarski nowym członkiem zarządu e-Kiosk oraz dyrektorem e-commerce Gremi Media S.A.

Do zespołu Gremi Media dołącza Michał Kaczmarski. Od 1 października będzie odpowiadał za obszar subskrypcji i e-commerce realizując strategię rozwoju oferty cyfrowej.

Publikacja: 30.09.2022 15:26

Michał Kaczmarski, członek zarządu e-Kiosk oraz dyrektor e-commerce Gremi Media S.A.

Michał Kaczmarski, członek zarządu e-Kiosk oraz dyrektor e-commerce Gremi Media S.A.

Foto: Gremi Media SA

Z dniem 1 października Michał Kaczmarski obejmie funkcję członka zarządu e-Kiosk, a także nowo utworzone w strukturach Gremi Media S.A. stanowisko Dyrektora Subskrypcji i e-commerce.

– Rozwój oferty subskrypcyjnej jest naszym priorytetem. Rzetelne i obiektywne dziennikarstwo „Rzeczpospolitej” przyciąga miliony do naszego serwisu RP.pl – to ogromny potencjał, który wkrótce zamienimy na przychody B2C. Przyjście Michała Kaczmarskiego do Gremi Media i e-Kiosku to wielkie wzmocnienie naszego zespołu. Wszyscy będziemy czerpać z jego doświadczenia w rozwoju ofert subskrypcyjnych. – powiedział Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.

– Cieszymy się, że do zespołu e-Kiosk dołącza tak wysokiej klasy specjalista. Jesteśmy liderem e-wydań prasy w Polsce, nasze portfolio zawiera już ponad 600 pozycji, współpracujemy z większością rodzimych wydawców. Chcielibyśmy zagospodarować ten potencjał i wyjść z ofertą nowych produktów subskrypcyjnych. To będzie zadanie dla Michała - powiedział Łukasz Piela, prezes zarządu E-Kiosk SA.

Michał Kaczmarski digitalem oraz e-commerce zajmuje się od 15 lat. Do września 2022 r. pełnił funkcję Dyrektora E-commerce w INFOR PL S.A., gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale digital m.in. subskrypcji cyfrowych Dziennika Gazety Prawnej. W latach 2014-2021 był związany z Wydawnictwem Agora S.A. gdzie zajmował się rozwojem biznesu subskrypcyjnego „Gazety Wyborczej” na stanowisku zastępcy Dyrektora Strategii Online (2016-2021) i koordynatora e-commerce (2014-2016).

Kaczmarski jest absolwentem kierunku Edukacja Medialna i Informatyczna na Uniwersytecie Zielonogórskim. Posiada też dyplom Executive Master of Business Administration wydany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Był uczestnikiem dwóch edycji programu „Subscriptions Academy for Europe” realizowanego przez Google News Initiative wraz z International News Media Association (INMA) i Financial Times Strategies.

Gremi Media S.A. wydaje m.in. dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport” i ich serwisy internetowe www.rp.pl, www.parkiet.com, www.sportdziennik.com. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk S.A. oraz KancelarieRP sp. z o.o.

Z dniem 1 października Michał Kaczmarski obejmie funkcję członka zarządu e-Kiosk, a także nowo utworzone w strukturach Gremi Media S.A. stanowisko Dyrektora Subskrypcji i e-commerce.

– Rozwój oferty subskrypcyjnej jest naszym priorytetem. Rzetelne i obiektywne dziennikarstwo „Rzeczpospolitej” przyciąga miliony do naszego serwisu RP.pl – to ogromny potencjał, który wkrótce zamienimy na przychody B2C. Przyjście Michała Kaczmarskiego do Gremi Media i e-Kiosku to wielkie wzmocnienie naszego zespołu. Wszyscy będziemy czerpać z jego doświadczenia w rozwoju ofert subskrypcyjnych. – powiedział Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie