Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.09.2020 05:54 Publikacja: 06.09.2020 18:42
Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński
Według nieoficjalnych szacunków osób związanych z marketingiem Polskiego Radia SA, do których dotarła „Rzeczpospolita", tylko od końca maja, czyli od skandalu z Listą Przebojów Trójki i piosenką Kazika, utracone wpływy reklamowe całej instytucji mogą wynosić 5–6 milionów złotych miesięcznie, czyli do końca roku dojść do ok. 40 milionów.
Czytaj także: Pani prezes ścisza radio
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tylko 8 z 60 radnych Warszawy udostępnia wyborcom swój numer telefonu. Z pozostałymi trzeba się kontaktować prze...
W Lesznowoli, pod Warszawą, funkcjonuje Strzeżony Ośrodek dla Cudzoziemców. W placówce żyje 170 mężczyzn, do dys...
Lotnisko Chopina w Warszawie bije kolejne rekordy liczby obsłużonych pasażerów. Warszawski port dynamicznie rośn...
„W ostatnich tygodniach mieszkańcy coraz częściej zauważają w swoich okolicach drobne, ciemne owady gromadzące s...
Triumf projektu „Nowa Tęcza” w warszawskim Budżecie Obywatelskim miał przypieczętować jej powrót na Plac Zbawici...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas