Reklama

TVP1 z najgorszym wynikiem w historii badań telemetrycznych w Polsce

TVP1 miała od 18 do 24 kwietnia 9,58 proc. udziału w rynku telewizji - to najsłabszy wynik tej stacji od momentu, gdy w Polsce rozpoczęto prowadzenie badań telemetrycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement cytowanych przez wirtualnemedia.pl.

Aktualizacja: 25.04.2016 17:24 Publikacja: 25.04.2016 17:14

Siedziba TVP

Siedziba TVP

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Liderem wśród telewizji jest Polsat, którego udział w rynku wynosi 11,69 proc. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem 11,52 proc. TVP1 z udziałem 9,58 proc. (spadek o 0,79 punktu proc. od ostatniego badania) zajmuje trzecią pozycję. Czwarte miejsce zajmuje TVP2 z udziałem 9,02 proc. 

TVN jest z kolei liderem w grupie wiekowej 16-49 z udziałem 13,93 proc. Drugie miejsce zajmuje tu Polsat - 13,83 proc., a trzecie - TVP2 z udziałem 7,63 proc. TVP1 ma w tej grupie jedynie 6,09 proc. udziału w rynku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Kraj
Wojna tuż za granicą, a politycy się kłócą. Spory ucichły tylko na dwa dni
Materiał Płatny
OGŁOSZENIE
Kraj
Olejomaty opanowują Mazowsze, ale omijają Warszawę. Stolica czeka na innowacyjny recykling
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kraj
Polska bez kompleksów. Młodsi uważają, że to Zachód jest zacofany
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama