Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.04.2016 17:24 Publikacja: 25.04.2016 17:14
Siedziba TVP
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Liderem wśród telewizji jest Polsat, którego udział w rynku wynosi 11,69 proc. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem 11,52 proc. TVP1 z udziałem 9,58 proc. (spadek o 0,79 punktu proc. od ostatniego badania) zajmuje trzecią pozycję. Czwarte miejsce zajmuje TVP2 z udziałem 9,02 proc.
TVN jest z kolei liderem w grupie wiekowej 16-49 z udziałem 13,93 proc. Drugie miejsce zajmuje tu Polsat - 13,83 proc., a trzecie - TVP2 z udziałem 7,63 proc. TVP1 ma w tej grupie jedynie 6,09 proc. udziału w rynku.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
W najnowszym odcinku Marzena Tabor-Olszewska rozmawia z Arturem Bartkiewiczem, szefem wydawców rp.pl, o bezpiecz...
Dzieci i zstępni Pani Franciszki Żurawskiej – Malinowskiej, proszeni są o kontakt z firmą Equiom Corporate Servi...
Zużyty olej po smażeniu jest jednym z najbardziej problematycznych odpadów, powodującym kosztowne awarie kanaliz...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Czy Polska naprawdę stała się krajem bez kompleksów wobec Zachodu? O społecznych zmianach, pokoleniowych różnica...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas