Reklama
Rozwiń
Reklama

TVP1 z najgorszym wynikiem w historii badań telemetrycznych w Polsce

TVP1 miała od 18 do 24 kwietnia 9,58 proc. udziału w rynku telewizji - to najsłabszy wynik tej stacji od momentu, gdy w Polsce rozpoczęto prowadzenie badań telemetrycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement cytowanych przez wirtualnemedia.pl.

Aktualizacja: 25.04.2016 17:24 Publikacja: 25.04.2016 17:14

Siedziba TVP

Siedziba TVP

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Liderem wśród telewizji jest Polsat, którego udział w rynku wynosi 11,69 proc. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem 11,52 proc. TVP1 z udziałem 9,58 proc. (spadek o 0,79 punktu proc. od ostatniego badania) zajmuje trzecią pozycję. Czwarte miejsce zajmuje TVP2 z udziałem 9,02 proc. 

TVN jest z kolei liderem w grupie wiekowej 16-49 z udziałem 13,93 proc. Drugie miejsce zajmuje tu Polsat - 13,83 proc., a trzecie - TVP2 z udziałem 7,63 proc. TVP1 ma w tej grupie jedynie 6,09 proc. udziału w rynku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Materiał Płatny
OŚWIADCZENIE
Kraj
Co Norwegowie znaleźli w chińskich autobusach? 18 takich pojazdów wozi warszawiaków
Kraj
Sikorski: złożyłem zeznania jako poszkodowany w sprawie użycia Pegasusa
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Kraj
Silna kandydatura czy siła układów? Były wiceprezydent w zarządzie mazowieckiej spółki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama