Inflacja osłabia patriotyzm Polaków. Teraz najważniejsze jest by było tanio

Dla Polaków liczy się coraz mniej nie tylko kraj pochodzenia, ale też marka czy ekologiczne składniki. Absolutnym priorytetem jest, ile za zakupy trzeba zapłacić. Trzeba się liczyć z pogłębieniem trendu.

Publikacja: 05.10.2022 21:00

Inflacja osłabia patriotyzm Polaków. Teraz najważniejsze jest by było tanio

Foto: Bloomberg

Czytaj dalej dołączając do subskrybentów rp.pl już za 9,90 zł

Skorzystaj z oferty specjalnej dostępu do treści rp.pl
Możesz anulować w dowolnym momencie.

Finanse
Auta drożeją w dramatycznym tempie. Na nowe Polacy wydają średnio 34 pensje
Handel
13 procent Polaków uważa, że obchodzi święta pod presją komercji
Handel
Spowolnienie jest już faktem, Black Friday był słabszy
Handel
Polskie firmy zyskały platformy do ekspansji
Materiał Promocyjny
Centra handlowe Westfield – dużo więcej niż zakupy
Handel
Centra handlowe Westfield – dużo więcej niż zakupy
Handel
Rośnie eksport z Polski do Niemiec. Za to niemiecki eksport ma się źle