Event napędza tłumy gości

Galerie coraz częściej organizują specjalne wydarzenia i akcje marketingowe. To dlatego, że liczba odwiedzających spada.

Publikacja: 09.12.2014 03:49

Czasy tłoku w centrach handlowych powoli przechodzą do przeszłości, a właściciele czy zarządcy takic

Czasy tłoku w centrach handlowych powoli przechodzą do przeszłości, a właściciele czy zarządcy takich obiektów muszą się solidnie napracować, aby przyciągnąć klientów.

Foto: Rzeczpospolita

Czasy tłoku w centrach handlowych powoli przechodzą do przeszłości, a właściciele czy zarządcy takich obiektów muszą się solidnie napracować, aby przyciągnąć klientów.

Firma Cherry Business Performance Management sprawdziła, jaki wpływ na odwiedzalność galerii Riwiera w Gdyni miało zorganizowanie jej urodzin. Badanie przeprowadzone zostało za pomocą specjalnych urządzeń rozmieszczonych w centrum, które monitorują klientów posiadających telefon komórkowy z włączonym wi-fi.

Pozostało 86% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Handel
Żabka szuka franczyzobiorców na ukraińskich portalach
Handel
Brexit uderza w import żywności. Brytyjczycy narzekają na nowe przepisy
Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla
Handel
VAT uderzył, ceny rosną już mocniej niż w marcu