Reklama
Rozwiń
Reklama

Event napędza tłumy gości

Galerie coraz częściej organizują specjalne wydarzenia i akcje marketingowe. To dlatego, że liczba odwiedzających spada.

Publikacja: 09.12.2014 03:49

Czasy tłoku w centrach handlowych powoli przechodzą do przeszłości, a właściciele czy zarządcy takic

Czasy tłoku w centrach handlowych powoli przechodzą do przeszłości, a właściciele czy zarządcy takich obiektów muszą się solidnie napracować, aby przyciągnąć klientów.

Foto: Rzeczpospolita

Czasy tłoku w centrach handlowych powoli przechodzą do przeszłości, a właściciele czy zarządcy takich obiektów muszą się solidnie napracować, aby przyciągnąć klientów.

Firma Cherry Business Performance Management sprawdziła, jaki wpływ na odwiedzalność galerii Riwiera w Gdyni miało zorganizowanie jej urodzin. Badanie przeprowadzone zostało za pomocą specjalnych urządzeń rozmieszczonych w centrum, które monitorują klientów posiadających telefon komórkowy z włączonym wi-fi.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
W świątecznym szczycie sezonu e-commerce wygrywa nie tańszy sklep, tylko lepszy agent AI
Handel
Donald Trump porozumiał się z dziewięcioma firmami farmaceutycznymi ws. obniżek cen leków
Handel
Umowa z Mercosurem przełożona o miesiąc. Efekt działań Francji, Włoch i Polski
Handel
Prezes Gabony: Jest czego się bać. Chińska konkurencja może nas wyprzeć w pięć lat
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama