Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 22:50 Publikacja: 31.08.2022 14:18
Foto: Adobe Stock
Platforma handlu kryptowalutami Crypto.com w grudniu 2021 roku przypadkowo odkryła, że siedem miesięcy wcześniej popełniła błąd w przetwarzaniu zwrotu kwoty 100 dolarów. Zamiast tej kwoty na konto australijskiej klientki przelano 10,5 mln dolarów. Miało się tak stać wskutek przypadkowego wprowadzenia numeru konta kobiety przy procesowaniu płatności na wyższą kwotę.
Natychmiast po odkryciu błędu firma, działająca w Australii pod marką Foris GFS, rozpoczęła działania prawne w celu odzyskania kwoty od klientki. Thevamanogari Manivel nie była jednak skłonna do współpracy, szczególnie, że od momentu błędnego przelewu do momentu odkrycia błędu minęło 7 miesięcy. W międzyczasie kobieta zdołała zakupić za 1,35 mln dolarów dom w Melbourne i przenieść jego własność na mieszkającą w Malezji siostrę Thilagavathę Gandagory.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wielka Brytania i Kanada dołączą do planu UE, dotyczącego przekazania Ukrainie 140 mld euro zamrożonych rosyjski...
Decyzja o ogłoszeniu upadłości Cinkciarza, niegdyś największego kantoru internetowego w Polsce, jest coraz bliże...
Cena złota ustanowiła we wtorek po południu nowy rekord. Po raz pierwszy w historii przebiła poziom 4000 dolarów...
Działamy w Ukrainie, Izraelu, w Chinach, na Tajwanie i w innych gorących miejscach na mapie świata. Dlatego musi...
Płatności odroczone na terminalach płatniczych Polskich ePłatności.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas