Reklama

Rząd obniży CIT za promocję w grach polskiej kultury

Ulgi podatkowe nie są rozwiązaniem problemów branży cyfrowej rozrywki. Trzeba ograniczyć m.in. niepewność prawa – uważa ekspert FOR.

Publikacja: 27.08.2018 21:00

Rząd obniży CIT za promocję w grach polskiej kultury

Foto: materiały prasowe

Polski rynek gier wideo rośnie w siłę. Dziś nad swoimi produkcjami na różne platformy – od tytułów na systemy Android i iOS, przez pecety oraz konsole, po tzw. handheldy, jak np. Nintendo Switch – pracuje w sumie ponad 300 firm. To już istotna gałąź przemysłu i rodzimego eksportu. Wystarczy powiedzieć, że – jak wynika z raportu „Najwięksi polscy producenci gier", opracowanego przez miesięcznik „Forbes", 25 kluczowych game developerów z naszego kraju wartych jest łącznie już ponad 26 mld zł (sam CD Projekt pod względem kapitalizacji giełdowej wyprzedził już KGHM).

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama