Paweł Patkowski
, przez ostatnie cztery lata wiceszef departamentu komunikacji marketingowej w
Polkomtelu
, oficjalnie objął stanowisko dyrektora marki, mediów i komunikacji
Grupy TP
Aktualizacja: 08.07.2011 10:37 Publikacja: 08.07.2011 10:37
Paweł Patkowski
, przez ostatnie cztery lata wiceszef departamentu komunikacji marketingowej w
Polkomtelu
, oficjalnie objął stanowisko dyrektora marki, mediów i komunikacji
Grupy TP
. Będzie w niej odpowiadać za strategię komunikacji marek TP i Orange dla rynku masowego oraz opracowanie strategii medialnej firmy.
Patkowski w Polkomtelu odpowiadał za komunikację marki Plus, a w szczególności takie produkty jak mobilny internet, usługi dodane oraz prepaid. Jeszcze przed przygodą z Polkomtelem, do 2007 r. pracował w Adidas Poland oraz browarach Brok.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
W atakach na firmowe systemy są dziś wykorzystywane coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia n...
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas