Paweł Patkowski
, przez ostatnie cztery lata wiceszef departamentu komunikacji marketingowej w
Polkomtelu
, oficjalnie objął stanowisko dyrektora marki, mediów i komunikacji
Grupy TP
Aktualizacja: 08.07.2011 10:37 Publikacja: 08.07.2011 10:37
Paweł Patkowski
, przez ostatnie cztery lata wiceszef departamentu komunikacji marketingowej w
Polkomtelu
, oficjalnie objął stanowisko dyrektora marki, mediów i komunikacji
Grupy TP
. Będzie w niej odpowiadać za strategię komunikacji marek TP i Orange dla rynku masowego oraz opracowanie strategii medialnej firmy.
Patkowski w Polkomtelu odpowiadał za komunikację marki Plus, a w szczególności takie produkty jak mobilny internet, usługi dodane oraz prepaid. Jeszcze przed przygodą z Polkomtelem, do 2007 r. pracował w Adidas Poland oraz browarach Brok.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
W dniach 19–23 stycznia 2026 r. odbędzie się kolejna, 56. edycja Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) – wydarzen...
Budujemy nowoczesne przedsiębiorstwo oparte na sztucznej inteligencji i danych, ale z ludzką twarzą – deklaruje...
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
Orlen inwestuje w nowe technologie i stawia na odnawialne źródła energii, ale sukces dekarbonizacji zależy nie tylko od inwestycji grupy – kluczowa będzie zmiana przyzwyczajeń milionów klientów – ocenia Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Grupy Orlen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas