Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.06.2020 13:54 Publikacja: 25.06.2020 13:54
Foto: Bloomberg
Z raportu firmy Deloitte wynika, że Polacy na odzież oraz sprzęt sportowy przeznaczają średnio 193 euro rocznie. 60 proc. osób uprawiających sport wydaje te pieniądze przede wszystkim w sklepach stacjonarnych. Najwięcej zwolenników zakupów online jest w Czechach oraz Niemczech. Osoby uprawiające sport stawiają na świadome zakupy. Firma podaje, że wydatki na aktywność związaną ze sportem wahają się średnio pomiędzy 95 euro na Węgrzech do 295 euro w Austrii.
We wszystkich badanych krajach większość respondentów kupuje towary sportowe głównie w sklepach stacjonarnych. We Francji, Austrii i Bułgarii odsetek kupujących w ten sposób przekracza 70 proc., natomiast zwolenników zakupów online najwięcej jest w Czechach 42,9 proc. i Niemczech 38,6 proc. W czterech z ośmiu badanych krajów średnie wydatki osób robiących zakupy w internecie są wyższe niż kupujących stacjonarnie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas