Reklama
Rozwiń

Sport wciąż mało internetowy. Wolimy sklepy stacjonarne

60 proc. kupujących sprzęt sportowy robi to głównie w sklepach stacjonarnych

Publikacja: 25.06.2020 13:54

Sport wciąż mało internetowy. Wolimy sklepy stacjonarne

Foto: Bloomberg

Z raportu firmy Deloitte wynika, że Polacy na odzież oraz sprzęt sportowy przeznaczają średnio 193 euro rocznie. 60 proc. osób uprawiających sport wydaje te pieniądze przede wszystkim w sklepach stacjonarnych. Najwięcej zwolenników zakupów online jest w Czechach oraz Niemczech. Osoby uprawiające sport stawiają na świadome zakupy. Firma podaje, że wydatki na aktywność związaną ze sportem wahają się średnio pomiędzy 95 euro na Węgrzech do 295 euro w Austrii.

We wszystkich badanych krajach większość respondentów kupuje towary sportowe głównie w sklepach stacjonarnych. We Francji, Austrii i Bułgarii odsetek kupujących w ten sposób przekracza 70 proc., natomiast zwolenników zakupów online najwięcej jest w Czechach 42,9 proc. i Niemczech 38,6 proc. W czterech z ośmiu badanych krajów średnie wydatki osób robiących zakupy w internecie są wyższe niż kupujących stacjonarnie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu