Każda firma jest liderem, prekursorem, czy laureatem. Tworzący ją zespół to ludzie błyskotliwi, pomysłowi, pracowici i całkowicie oddani misji, by stworzonym produktem zmienić otaczającą nas rzeczywistość. Tę chcą modyfikować wykorzystując najnowocześniejsze rozwiązania. Zgłoszenia po brzegi wypełnione są profesjonalnymi zwrotami takimi jak, „Big Data”, „VR”, czy „AR”.
Czego w nich brakuje? Podstawowej informacji, jakie korzyści niesie nowe rozwiązanie dla potencjalnego klienta oraz jak zastosowane rozwiązania mogą im się przydać. Brakuje elementu handlowego, który może zaważyć na sukcesie, jakim jest sprzedaż pomysłu. Startup Shelfwise nie popełnił tego błędu.
Zdobywca dwóch tytułów podczas finału ABSL Start-Up Challenge w Poznaniu dobrze wiedział, jak zaprezentować swój produkt. Pomysł doceniło jury konkursowe przyznając firmie tytuł Start-Up Challenge Winner, co oznacza, że Shelfwise wygrał całą imprezę. Dodatkowo spółka została wyróżniona przez głównego partnera ABSL Start-Up Challenge, firmę P&G, otrzymując wyróżnienie Partner Recognition Award – P&G.
Z dwóch wymienionych nagród, druga zasługuje na szczególną uwagę. Zdobycie wyróżnienia Partner Recognition Award – P&G oznacza, że pomysł Shelfwise zdobył uznanie globalnego gracza. Firmy, o ugruntowanej pozycji oraz określonych potrzebach. Potrzebach, na które Shelfwise może być odpowiedzią.
Polski startup zaprezentował system optymalizacji ekspozycji półkowej produktów w sklepach. Wykorzystując autorską aplikację możemy sprawdzić, jak prezentują się nasze wyroby w sklepach, gdzie i jak są rozmieszczone, czy jak dobrze widoczne. Przydatne rozwiązanie dla firmy posiadającej w swoim portfolio setki marek sprzedawanych w 180 krajach na całym świecie. Dodatkowo mówimy o firmie, która bardzo przychylnie podchodzi do współpracy z młodym innowacyjnym biznesem.