Reklama

Sposób na budowę silnej narodowej marki

Zarówno w marketingu firm, jak i państw bardziej liczą się dziś innowacyjne działania niż duże nakłady.

Aktualizacja: 15.03.2015 21:59 Publikacja: 15.03.2015 21:21

W ramach akcji, która obejmie pięć kontynentów, przyciągnie uwagę mediów przez co najmniej kilka dni

W ramach akcji, która obejmie pięć kontynentów, przyciągnie uwagę mediów przez co najmniej kilka dni, i to przy niewielkich kosztach, Francja chce promować swoje produkty.

Foto: Fotorzepa/Łukasz Maciejski

W ramach akcji, która obejmie pięć kontynentów, przyciągnie uwagę mediów przez co najmniej kilka dni, i to przy niewielkich kosztach, Francja chce promować swoje produkty. 19 marca w 150 krajach 1300 szefów kuchni zaserwuje w swoich restauracjach francuskie menu. Nazwa akcji to „Gout de France/Good France". Jej patronem medialnym w Polsce jest „Rzeczpospolita", a organizatorem francuski MSZ.

– Udało nam się dotrzeć z tą promocją sztuki kulinarnej do szefów kuchni i do mediów – podkreślał z satysfakcją Pierre Buhler, ambasador Francji w Polsce.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama