Reklama
Rozwiń

Sposób na budowę silnej narodowej marki

Zarówno w marketingu firm, jak i państw bardziej liczą się dziś innowacyjne działania niż duże nakłady.

Aktualizacja: 15.03.2015 21:59 Publikacja: 15.03.2015 21:21

W ramach akcji, która obejmie pięć kontynentów, przyciągnie uwagę mediów przez co najmniej kilka dni

W ramach akcji, która obejmie pięć kontynentów, przyciągnie uwagę mediów przez co najmniej kilka dni, i to przy niewielkich kosztach, Francja chce promować swoje produkty.

Foto: Fotorzepa/Łukasz Maciejski

W ramach akcji, która obejmie pięć kontynentów, przyciągnie uwagę mediów przez co najmniej kilka dni, i to przy niewielkich kosztach, Francja chce promować swoje produkty. 19 marca w 150 krajach 1300 szefów kuchni zaserwuje w swoich restauracjach francuskie menu. Nazwa akcji to „Gout de France/Good France". Jej patronem medialnym w Polsce jest „Rzeczpospolita", a organizatorem francuski MSZ.

– Udało nam się dotrzeć z tą promocją sztuki kulinarnej do szefów kuchni i do mediów – podkreślał z satysfakcją Pierre Buhler, ambasador Francji w Polsce.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu
Ekonomia
Odporność samorządów ma kluczowe znaczenie dla państwa
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych