Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.06.2015 21:50 Publikacja: 14.06.2015 21:50
„Talenty w firmie, czyli jak rekrutować i motywować najlepszych”, Wojciech Daniecki, PWN
Foto: Rzeczpospolita
Coraz częściej mamy do czynienia z nowym typem firmy, czyli tzw. inteligentnym przedsiębiorstwem,w którym odbywa się ciągły trening personelu i dostosowywanie procedur do sytuacji, w którym się eksperymentuje, ryzykuje, wprowadza nowe rozwiązania. To stwarza perspektywę dla najzdolniejszych pracowników. Wiele firm uważa, że jedynym realnym ograniczeniem ich rozwoju jest zdolność do dalszego przyciągania, rozwijania i utrzymywania cennych talentów. Rośnie więc zapotrzebowanie na pracowników wiedzy. Książka pokazuje narzędzia przydatne w prowadzeniu rekrutacji, wylicza sposoby pomagające wyłowić i utrzymać pracowników o szczególnych zdolnościach i kwalifikacjach, a także modele, dzięki którym można efektywnie zarządzać wiedzą. Czytelnik znajdzie w niej także wskazówki, jak przekonstruować systemy motywacyjne w firmie, aby stymulować twórczość.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas