Reklama
Rozwiń
Reklama

Polowanie na premie nie dla każdego

Są nagrody, ale głównie dla nowych klientów otwierających konta

Aktualizacja: 03.10.2015 10:56 Publikacja: 03.10.2015 08:59

Banki kuszą w różny sposób. Czy warto im ulec?

Foto: Rzeczpospolita

Tanie konto bankowe nie jest niczym nadzwyczajnym. Aktywni klienci, których pensja co miesiąc jest przelewana na rachunek i którzy płacą kartą debetową w sklepach, w wielu instytucjach mogą mieć nawet konto za zero (pisaliśmy o tym w Mojepieniadze.pl 10 września 2015 r.). Dlatego banki starają się wyróżnić w bardziej spektakularny sposób.

Dużą popularnością cieszą się promocje polegające na wypłacaniu klientom bonusów za założenie konta czy za przeprowadzanie określonych operacji. Klienci to lubią. Choć – jak się wydaje – tylko nieliczni mogą w pełni skorzystać z takich ofert.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama