Nawet najdroższe bilety na Euro 2012 rozchodzą się jak świeże bułeczki

102 mln euro – tyle mniej więcej planuje pozyskać UEFA ze sprzedaży prestiżowych biletów biznesowych na Euro 2012, tzw. korporacyjnych pakietów hospitality

Publikacja: 19.01.2012 14:31

Nawet najdroższe bilety na Euro 2012 rozchodzą się jak świeże bułeczki

Foto: Materiały Promocyjne

Bilety kategorii „Club Prestige" obejmują ok. 60 tys. miejsc na wszystkich meczach zarówno w Polsce jak i na Ukrainie. – Na razie sprzedaż postępuje zgodnie z planem – zapewnia Magdalena Mazany-Krasnodębska, dyrektor handlowy w UEFA. Jak podkreśla, dopiero po losowaniu grup, które miało miejsce 2 grudnia 2011 r., organizacja mogła przygotować kompletną ofertę dla klientów korporacyjnych, obejmującą już nie tylko pakiety biletów na kilka meczy, lecz również wejściówki na pojedyncze rozgrywki.

Oferta UEFA dla klientów korporacyjnych składa się z dwóch podstawowych wariantów Club Prestige  - Platinum oraz Gold. Pierwszy zapewnia dostęp do prywatnej loży tzw. skyboxa, z panoramicznym widokiem na boisko, z obsługą, cateringiem i miejscem parkingowym. Wersja Gold daje dostęp do najlepszych miejsc na trybunach oraz strefy biznesowej przed meczem i po jego zakończeniu.

Ceny biletów dla klientów korporacyjnych  wynoszą od 1450 euro za jedno miejsce na pojedyncze mecze grupowe w wariancie  Gold do 13400 euro za pakiet Warsaw 5 w wersji Platinum, zawierający bilety na mecz otwarcia, dwa mecze grupowe, ćwierćfinały i półfinały na Stadionie Narodowym w Warszawie. Analogiczne pakiety na mecze w Kijowie, zawierające m.in. finał zostały już wyprzedane. W każdym przypadku trzeba wykupić bilety (miejsca na meczu) dla co najmniej czterech osób.

Do tej pory na mecze w Warszawie sprzedanych zostało 75 proc. biletów Platnium i 65 proc. biletów Gold. W poznaniu odpowiednio 42 proc. i 63 proc., w Gdańsku 53 proc. i 72 proc. a we Wrocławiu 77 proc. i 92 proc.. – Polski klient woli otwartą formułę spotkania, co widać po stosunkowo szybszej sprzedaży wejściówek Gold. Na Ukrainie jest odwrotnie – większą popularnością cieszą się bilety Premium – wyjaśnią Magdalena Mazany-Krasnodębska.

- Średnia wielkość zamówienia w Polsce wynosi 60 tys. euro, choć mamy również klientów, którzy kupili pakiety za ponad 1 mln euro. Wśród klientów, przede wszystkim z Polski, Ukrainy, Niemiec i Rosji przeważają firmy, także małe i średnie przedsiębiorstwa, chociaż nie brakuje też zamożnych osób prywatnych – mówi Mazny-Krasnodębska.

Niektóre loże, np. na Stadionie Narodowym w Warszawie nie są jeszcze gotowe na mistrzostwa, przedstawiciele UEFA, zapewniają jednak, że pozostało właściwie tylko ich urządzenie i umeblowanie. – Z tym na pewno się wyrobimy. Teraz jesteśmy na etapie przygotowywania widoków z lóż, czyli murawy – śmieje się Robert Korzeniowski, doradca UEFA.

Bilety kategorii „Club Prestige" obejmują ok. 60 tys. miejsc na wszystkich meczach zarówno w Polsce jak i na Ukrainie. – Na razie sprzedaż postępuje zgodnie z planem – zapewnia Magdalena Mazany-Krasnodębska, dyrektor handlowy w UEFA. Jak podkreśla, dopiero po losowaniu grup, które miało miejsce 2 grudnia 2011 r., organizacja mogła przygotować kompletną ofertę dla klientów korporacyjnych, obejmującą już nie tylko pakiety biletów na kilka meczy, lecz również wejściówki na pojedyncze rozgrywki.

Pozostało 81% artykułu
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej