Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.10.2025 00:28 Publikacja: 17.05.2022 14:06
Kampania Calvina Kleina z transpłciową parą
Foto: Calvin Klein
W najnowszej kampanii reklamowej marka Calvin Klein postanowiła uczcić Dzień Matki prezentując ciężarnego transpłciowego mężczyznę, który urodzi dziecko swojej partnerki, transpłciowej kobiety. Roberto Bete i Erika Fernandes lada dzień oczekują narodzin swojego syna.
– Dzisiaj, wspierając kobiety i matki na całym świecie, zwracamy uwagę na realia nowych rodzin… Erika Fernandes i Roberto Bete oczekują dziecka. Roberto ma lada dzień urodzić ich synka, Noah – napisał Calvin Klein w reklamie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Powinniśmy wypracować lepszy model inwestycji dotyczących infrastruktury krytycznej, tak żeby prawo zamówień pub...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Przyszłość Europejskiego Zielonego Ładu nie jest sprawą wyłącznie klimatyczną, ale geopolityczną i gospodarczą....
Snapchat, Dualingo, Roblox, Tidal, Amazon, Zoom czy Fortnite - to tylko część aplikacji, których niedziałanie uż...
Listopadowe wieczory stają się coraz dłuższe, a w powietrzu unosi się specyficzna ekscytacja, która zwiastuje na...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Spotkanie Donalda Trumpa i Wołodymyra Żeleńskiego nie przyniosło przełomu. Stany Zjednoczone apelują o wycofanie...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas