Konsumenci bardziej nieprzewidywalni

Firmom coraz trudniej jest wprost odpowiadać na zmiany preferencji nabywców.

Publikacja: 03.10.2016 12:38

Zmiany są coraz trudniej przewidywalne choćby z powodu wielu zmiennych jakie mają wpływ na konsumentów.

– Demografia to jeden z głównych trendów, z jednej strony spada liczba urodzeń, z drugiej pokolenia boomu powojennego teraz się starzeją co ma dla rynku ogromne znaczenie – mówi Jurgita Biceika, dyrektor sprzedaży i marketingu Euromonitor International.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?