Konsumenci bardziej nieprzewidywalni

Firmom coraz trudniej jest wprost odpowiadać na zmiany preferencji nabywców.

Publikacja: 03.10.2016 12:38

Zmiany są coraz trudniej przewidywalne choćby z powodu wielu zmiennych jakie mają wpływ na konsumentów.

– Demografia to jeden z głównych trendów, z jednej strony spada liczba urodzeń, z drugiej pokolenia boomu powojennego teraz się starzeją co ma dla rynku ogromne znaczenie – mówi Jurgita Biceika, dyrektor sprzedaży i marketingu Euromonitor International.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa