Reklama

Konsumenci bardziej nieprzewidywalni

Firmom coraz trudniej jest wprost odpowiadać na zmiany preferencji nabywców.

Publikacja: 03.10.2016 12:38

Zmiany są coraz trudniej przewidywalne choćby z powodu wielu zmiennych jakie mają wpływ na konsumentów.

– Demografia to jeden z głównych trendów, z jednej strony spada liczba urodzeń, z drugiej pokolenia boomu powojennego teraz się starzeją co ma dla rynku ogromne znaczenie – mówi Jurgita Biceika, dyrektor sprzedaży i marketingu Euromonitor International.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Tesla z zyskiem mniejszym o 23 procent. Musk ostrzega przed „trudnym” okresem
Biznes
Ciepłownie odegrają ważną rolę w transformacji
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Biznes
Prawnik dzieci Solorza o odwołaniach w Cyfrowym Polsacie: były podstawy
Reklama
Reklama