Aktualizacja: 03.10.2016 12:38 Publikacja: 03.10.2016 12:38
Zmiany są coraz trudniej przewidywalne choćby z powodu wielu zmiennych jakie mają wpływ na konsumentów.
– Demografia to jeden z głównych trendów, z jednej strony spada liczba urodzeń, z drugiej pokolenia boomu powojennego teraz się starzeją co ma dla rynku ogromne znaczenie – mówi Jurgita Biceika, dyrektor sprzedaży i marketingu Euromonitor International.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas