Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.11.2014 11:00 Publikacja: 24.11.2014 11:00
Harper mocno zwiększa eksport. Dzięki nowej inwestycji jego udział w obrotach wzrośnie jeszcze mocniej.
Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak
Harper Hygienics, znany przede wszystkim z marki chusteczek Cleanic, zakończył inwestycję w nowoczesną linię produkcyjną. Dzięki niej chce docelowo osiągnąć 50-proc. udział eksportu w przychodach. Dostawy pierwszych produktów wytwarzanych w nowej technologii rozpoczęły się we wrześniu i trafiły na krajowe półki sklepowe. Teraz przyszedł czas na zagranicę. Firma właśnie zdobyła pierwsze kontrakty z klientami z Europy Zachodniej.
Tymczasem już teraz eksport w Harperze jest stosunkowo wysoki. Na koniec września sięgnął 40 proc. całkowitych obrotów. To o 6 pkt proc. więcej niż rok wcześniej. – Do wzrostu eksportu przyczyniło się zwiększenie sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, Zachodniej oraz m.in. w Rosji, co z nawiązką zrekompensowało spadek na dotkniętej konfliktem Ukrainie – mówi Robert Neymann, prezes Harpera. Dodaje, że dobrze radzą sobie też nowe rynki spółki, czyli m.in. kraje Bliskiego Wschodu.
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas