Reklama
Rozwiń
Reklama

Banki muszą szybciej uwzględniać reklamacje

Niedotrzymanie terminu będzie oznaczać uznanie roszczeń klienta.

Publikacja: 07.10.2015 22:00

Banki muszą szybciej uwzględniać reklamacje

Foto: Bloomberg

Wchodząca w życie od poniedziałku ustawa wymusza na instytucjach finansowych, by udzielały klientom odpowiedzi na reklamacje maksymalnie w ciągu 30 dni od złożenia, a tylko w sprawach szczególnie skomplikowanych – co trzeba uzasadnić – do 60 dni. Sankcją za niedotrzymanie terminów będzie uznanie reklamacji za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta.

Regulaminy do zmiany

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Santander BP wkrótce zmieni nazwę na Erste Bank Polska
Materiał Partnera
CyberRescue w Banku Pekao S.A. – prezent dla klientów na bezpieczne święta w sieci
Banki
PZU i Bank Pekao dają sobie więcej czasu na prace nad ewentualną fuzją
Banki
Wielkie przejęcie Santandera wchodzi w decydującą fazę
Banki
Ludwik Kotecki: Oczekiwania rynku co do obniżek stóp procentowych są nieco przesadzone
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama