Reklama

Banki muszą szybciej uwzględniać reklamacje

Niedotrzymanie terminu będzie oznaczać uznanie roszczeń klienta.

Publikacja: 07.10.2015 22:00

Banki muszą szybciej uwzględniać reklamacje

Foto: Bloomberg

Wchodząca w życie od poniedziałku ustawa wymusza na instytucjach finansowych, by udzielały klientom odpowiedzi na reklamacje maksymalnie w ciągu 30 dni od złożenia, a tylko w sprawach szczególnie skomplikowanych – co trzeba uzasadnić – do 60 dni. Sankcją za niedotrzymanie terminów będzie uznanie reklamacji za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta.

Regulaminy do zmiany

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Klamka zapadła, banki zapłacą wyższy CIT. Kto na tym zyska, a kto straci?
Banki
ZBP: wyższy CIT dla banków to zła informacja dla klientów i gospodarki
Banki
Prezydent Karol Nawrocki dał zielone światło podwyżce podatków dla banków
Banki
JPMorgan zbuduje swoją nową centralę w londyńskim Canary Wharf
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Banki
Bank Rosji wkracza do Indii. To może być sposób na sankcje
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama