Reklama
Rozwiń
Reklama

Banki muszą szybciej uwzględniać reklamacje

Niedotrzymanie terminu będzie oznaczać uznanie roszczeń klienta.

Publikacja: 07.10.2015 22:00

Banki muszą szybciej uwzględniać reklamacje

Foto: Bloomberg

Wchodząca w życie od poniedziałku ustawa wymusza na instytucjach finansowych, by udzielały klientom odpowiedzi na reklamacje maksymalnie w ciągu 30 dni od złożenia, a tylko w sprawach szczególnie skomplikowanych – co trzeba uzasadnić – do 60 dni. Sankcją za niedotrzymanie terminów będzie uznanie reklamacji za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta.

Regulaminy do zmiany

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
ING zagra w rytmie życia i potrzeb klientów
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama