Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejne rozgoryczenie klientów biura maklerskiego mBanku

W BM mBanku znowu pojawiły się problemy z dostępem do usług maklerskich.

Aktualizacja: 13.01.2021 10:08 Publikacja: 13.01.2021 09:53

Kolejne rozgoryczenie klientów biura maklerskiego mBanku

Foto: Fotorzepa/ Grzegorz Zawisza

„Przepraszamy za utrudnienia. Występują problemy w dostępie do usług maklerskich (eMakler / mInwestor) przez aplikację mobilną i wersję przeglądarkową. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji” – brzmi oficjalny komunikat BM mBanku, który pojawił się przed godz. 9.30 na profilu firmy na Twitterze.

Suchej nitki na brokerze nie zostawiają klienci biura, tym bardziej, że to nie pierwsza tego typu sytuacja. Z podobnymi kłopotami firma borykała się pod koniec ubiegłego tygodnia, a także pod koniec grudnia.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Banki
Tyle zarobili członkowie zarządu NBP w 2024 r. Bank centralny podał kwoty
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama