Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejne rozgoryczenie klientów biura maklerskiego mBanku

W BM mBanku znowu pojawiły się problemy z dostępem do usług maklerskich.

Aktualizacja: 13.01.2021 10:08 Publikacja: 13.01.2021 09:53

Kolejne rozgoryczenie klientów biura maklerskiego mBanku

Foto: Fotorzepa/ Grzegorz Zawisza

„Przepraszamy za utrudnienia. Występują problemy w dostępie do usług maklerskich (eMakler / mInwestor) przez aplikację mobilną i wersję przeglądarkową. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji” – brzmi oficjalny komunikat BM mBanku, który pojawił się przed godz. 9.30 na profilu firmy na Twitterze.

Suchej nitki na brokerze nie zostawiają klienci biura, tym bardziej, że to nie pierwsza tego typu sytuacja. Z podobnymi kłopotami firma borykała się pod koniec ubiegłego tygodnia, a także pod koniec grudnia.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
ING zagra w rytmie życia i potrzeb klientów
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama