Nowe placówki Getin Noble Banku

Bank kontynuuje rozpoczęty w czerwcu projekt przebudowy sieci obejmujący m.in. wprowadzenie nowego formatu placówek w centrach handlowych.

Publikacja: 18.09.2017 13:22

Nowa placówka została otwarta w czwartek, 14 września, w warszawskiej Galerii Północnej. Równocześnie Bank wdraża nowe formaty oddziałów ulicznych. Głównym celem zmian jest dalsze podniesienie standardów obsługi i poprawa jakości pracy doradców.

Getin zapowiedział przebudowę sieci wiosną, chce utrzymać sieć własnych placówek na obecnym poziomie, planuje rozwój sieci franczyzowej. Bank ma około 200 własnych placówek i 200 franczyzowych. Liczba tych pierwszych ma być utrzymana, tych drugich w tym czasie ma zwiększyć się o około 150. W ramach optymalizacji sieci placówek bank chce budować placówki w galeriach handlowych, mają być dużo bardziej widoczne.

Getin Noble Bank zapowiada, że w najbliższych latach będzie nadal koncentrować się na zmianach jakościowych w sieci placówek. Aranżacja oddziałów ma zapewnić odpowiedni komfort klientom i usprawnić obsługę. Przebudowa lub przeniesienie lokalizacji obejmie 65 proc. sieci. Proces zakłada dostosowanie placówek do nowych standardów w perspektywie 2,5 roku. Zmiany obejmą także sieć franczyzową. Bank stawia na rozwój współpracy z partnerami i planuje otwarcie ponad 60 nowych oddziałów w oparciu o ten model biznesowy.

- Reorganizacja sieci sprzedaży to jeden z kluczowych elementów Strategii, nakierowanej na budowę banku relacyjnego. Naszym celem jest zapewnienie Klientom większej dostępności i wygody. Dlatego uruchamiamy obsługę w najbardziej uczęszczanych galeriach handlowych i szukamy nowych, atrakcyjnych lokalizacji dla naszych oddziałów - mówi Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Banku, odpowiedzialny za bankowość detaliczną.

Pierwsza nowego typu placówka w nowym formacie została otwarta 1 czerwca w galerii Warszawa Wileńska. Otwarty we wrześniu oddział nowego typu w Galerii Północnej cechuje się m.in. wydłużonymi godzinami pracy. We wszystkich nowopowstających placówkach w centrach handlowych bank wprowadza automatyczną obsługę gotówkową, wyposażając oddziały w urządzenia dualne z funkcją bankomatu i wpłatomatu. Duże udogodnienie stanowią specjalne strefy bankowości internetowej, umożliwiające klientom aktywację dostępu do produktów i usług z oferty banku oraz dokonywanie wszystkich operacji dostępnych online. W placówkach zostaną wyodrębnione oddzielne salki do obsługi osób korzystających z oferty Getin Banku oraz bankowości osobistej i private banking.

Do końca roku Getin Noble Bank planuje uruchomienie kolejnych oddziałów w centrach handlowych m.in. w Katowicach, Bydgoszczy i we Wrocławiu. Latem tego roku Bank uruchomił także w Warszawie pierwszy modelowy oddział typu high street. W najbliższym czasie uruchomi również oddziały flagowe w Gdyni i Szczecinie.

Nowa placówka została otwarta w czwartek, 14 września, w warszawskiej Galerii Północnej. Równocześnie Bank wdraża nowe formaty oddziałów ulicznych. Głównym celem zmian jest dalsze podniesienie standardów obsługi i poprawa jakości pracy doradców.

Getin zapowiedział przebudowę sieci wiosną, chce utrzymać sieć własnych placówek na obecnym poziomie, planuje rozwój sieci franczyzowej. Bank ma około 200 własnych placówek i 200 franczyzowych. Liczba tych pierwszych ma być utrzymana, tych drugich w tym czasie ma zwiększyć się o około 150. W ramach optymalizacji sieci placówek bank chce budować placówki w galeriach handlowych, mają być dużo bardziej widoczne.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Banki
Zysk Pekao wyraźnie powyżej oczekiwań. Mocny początek roku
Banki
Lista hańby. Największe banki UE wciąż wspierają rosyjską wojnę
Banki
Lepszy początek roku Deutsche Banku, gorszy BNP Paribas
Banki
Saga frankowa drenuje banki. Czy uchwała Sądu Najwyższego coś zmieni?
Banki
Zmiany w zarządzie największego polskiego banku. Nowy wiceprezes PKO
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO