Aktualizacja: 23.04.2019 12:00 Publikacja: 23.04.2019 12:00
Foto: rp.pl
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Handel właśnie wkroczył w najgorętszy okres. Bez innowacji nadążanie za wzmożonym popytem byłoby niemożliwe.
Zmiany napędzane przez AI i automatyzację przypominają rzekę, która co kwartał zmienia koryto – twierdzą przedst...
W 2024 r. aż 69 proc. wszystkich płatności zostało zrealizowanych w sposób bezgotówkowy. Do najpopularniejszych...
Analiza danych, interpretacja zachowań klientów, automatyzacja, marketing, tworzenie ofert, prezentacji czy obra...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas