Wirtualny salon zastąpi tradycyjną sprzedaż

Chcąc kupić samochód, można się z nim dokładnie zapoznać, a następnie podjąć właściwą decyzję, nawet nie ruszając się z domu.

Publikacja: 24.04.2019 11:20

W wirtualnych salonach można dowolnie skonfigurować samochód.

W wirtualnych salonach można dowolnie skonfigurować samochód.

Foto: materiały prasowe

Innowacje decydują nie tylko o jakości produktu czy efektywności i kosztach jego wytworzenia, ale także o skuteczności sprzedaży. Co prawda, tradycyjne salony to wciąż jej najważniejsza forma. Ale coraz więcej marek chce przyciągnąć klienta, proponując niestandardowe rozwiązania, które z upływem czasu będą nabierać coraz większego znaczenia.

Czat z doradcą

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne