Druga młodość kiszonek i liofilizaty zamiast słodyczy

Producenci żywności starają się głównie o zainteresowanie kobiet z dużych miast, bo to one podążają za europejskimi trendami. Rynek ekologiczny u nas rośnie, ale polskie rolnictwo coraz mniej z tego korzysta.

Publikacja: 26.02.2020 09:25

Druga młodość kiszonek i liofilizaty zamiast słodyczy

Foto: www.sxc.hu

Doskonale rozwija się produkcja żywności ekologicznej – ale raczej w innych krajach Unii Europejskiej, a nie w Polsce. W ciągu ostatniej dekady powierzchnia upraw organicznych w UE wzrosła o 70 proc. do 12,5 mln ha. U nas tendencja jest odwrotna, choć popyt nie maleje – w ciągu pięciu lat powierzchnia skurczyła się o blisko jedną trzecią.

Suszone niesłodzone

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia