Reklama
Rozwiń
Reklama

Trudne czasy wymuszą zmiany u sprzedawców

Epidemia oznacza większy zwrot w stronę automatyzacji sprzedaży oraz inwestowania w nowe rozwiązania technologiczne, głównie automatyzację.

Publikacja: 01.04.2020 02:28

Trudne czasy wymuszą zmiany u sprzedawców

Foto: Shutterstock

Polskie firmy internetowe już od dawna widzą ogromne zmiany technologiczne zwłaszcza w USA czy Chinach. Wiele z nich dość ostrożnie podchodziło do tego rodzaju wdrożeń, ale obecna sytuacja zdecydowanie oznaczać będzie zmianę podejścia.

Zakupy z domu

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Karty płatnicze i mobilne płatności NFC – tak dziś płacą Polacy
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Analizy Rzeczpospolitej
Płatności coraz mocniej bazują na technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Energetyka idzie pod rękę z AI
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama