Reklama

Zakupy w sieci wciąż na fali

Polacy online wydają już ponad 100 mld zł, a ten rok będzie kolejnym ze wzrostem. Nie oznacza to, że na rynku brakuje wyzwań dla sprzedawców. Kupujący wciąż zmieniają zwyczaje, co wymusza ciągłe dostosowywanie się do trendów.

Publikacja: 17.03.2023 10:00

Zakupy w sieci wciąż na fali

Foto: Adobestock

Jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej, choć krajowy rynek e-commerce – jeśli chodzi o część konsumencką – przekroczył już wartość 100 mld zł, to wydatki firm online w sektorze B2B są ponad 4-krotnie większe. Obydwa podczas pandemii jeszcze przyspieszyły, osiągając tempo wzrostu obrotów na poziomie ponad 30 proc. rocznie i w 2023 roku mogą osiągnąć wspólnie wartość nawet 850 mld zł – wynika z raportu Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej.

Platformy liderem

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama