Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.02.2017 06:37 Publikacja: 21.02.2017 19:05
Foto: 123RF
Dynamika rozwoju polskiego rynku jest zdecydowanie szybsza niż prognozy dla europy
Foto: Rzeczpospolita
Ponad 1,7 mld zł wart jest polski rynek gier i systematycznie rośnie. Niesztampowe pomysły, świetni programiści i graficy oraz dużo samozaparcia – to główne składniki przepisu na sukces polskich deweloperów. Dają pracę już tysiącom specjalistów i zamierzają znacząco zwiększać zatrudnienie.
Nie bez znaczenia jest też efekt marketingowy: co jest flagowym towarem eksportowym naszego kraju? Właśnie gry. Zresztą bardzo opłacalnym. CD Projekt wyliczył, że kilogram jego eksportu jest wart 286 euro wobec 1,7 euro w tradycyjnym przemyśle. A to właśnie ekspertem branża stoi. Większość przychodów twórcy gier wypracowują w Stanach Zjednoczonych, a coraz większy odsetek przypada na rynki azjatyckie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas