Walka o ceny i o pracowników

Polacy jedzą coraz mniej pieczywa, jednak branża dostosowuje się do zmian. Piekarni ubywa, ale te, które się rozwijają, wiedzą, jak przyciągać klientów.

Publikacja: 19.09.2017 19:55

Walka o ceny i o pracowników

Foto: Fotolia

Produkty odpiekane na miejscu stanowią większą część asortymentu piekarskiego w obu głównych sieciach dyskontów w Polsce. Wydawałoby się więc, że to one są właśnie główną konkurencją dla małych piekarni. Tymczasem sami piekarze twierdzą, że cała branża toczy walkę cenową. – Od dłuższego czasu mówię, że jeśli piekarnia nie robi nic dodatkowego, to ona właściwie nie żyje – mówi „Rzeczpospolitej" Stanisław Butka, prezes Stowarzyszenia Rzemieślników Piekarstwa RP.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Analizy Rzeczpospolitej
Polska na celowniku najemców
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Analizy Rzeczpospolitej
Transport i magazyny przeładowane problemami finansowymi
Analizy Rzeczpospolitej
Wielkie pudła? Współczesne magazyny to coś więcej
Analizy Rzeczpospolitej
Inwestorzy garną się nad Wisłę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Analizy Rzeczpospolitej
Na tle kondycji finansowej całego sektora TSL branża logistyczna wypada nieźle