Reklama

Walka o ceny i o pracowników

Polacy jedzą coraz mniej pieczywa, jednak branża dostosowuje się do zmian. Piekarni ubywa, ale te, które się rozwijają, wiedzą, jak przyciągać klientów.

Publikacja: 19.09.2017 19:55

Walka o ceny i o pracowników

Foto: Fotolia

Produkty odpiekane na miejscu stanowią większą część asortymentu piekarskiego w obu głównych sieciach dyskontów w Polsce. Wydawałoby się więc, że to one są właśnie główną konkurencją dla małych piekarni. Tymczasem sami piekarze twierdzą, że cała branża toczy walkę cenową. – Od dłuższego czasu mówię, że jeśli piekarnia nie robi nic dodatkowego, to ona właściwie nie żyje – mówi „Rzeczpospolitej" Stanisław Butka, prezes Stowarzyszenia Rzemieślników Piekarstwa RP.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama