Reklama
Rozwiń

Walka o ceny i o pracowników

Polacy jedzą coraz mniej pieczywa, jednak branża dostosowuje się do zmian. Piekarni ubywa, ale te, które się rozwijają, wiedzą, jak przyciągać klientów.

Publikacja: 19.09.2017 19:55

Walka o ceny i o pracowników

Foto: Fotolia

Produkty odpiekane na miejscu stanowią większą część asortymentu piekarskiego w obu głównych sieciach dyskontów w Polsce. Wydawałoby się więc, że to one są właśnie główną konkurencją dla małych piekarni. Tymczasem sami piekarze twierdzą, że cała branża toczy walkę cenową. – Od dłuższego czasu mówię, że jeśli piekarnia nie robi nic dodatkowego, to ona właściwie nie żyje – mówi „Rzeczpospolitej" Stanisław Butka, prezes Stowarzyszenia Rzemieślników Piekarstwa RP.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy