Reklama
Rozwiń

Szykuje się rewolucyjny przełom

Nowe technologie przebojem wchodzą na rynek urody, pomagając zaspokoić potrzebę personalizacji produktów. I zapewne staną za oczekiwaną zmianą w kosmetologii.

Publikacja: 09.04.2019 19:20

Działające na globalną skalę firmy, jak L'Oreal, dzięki technologicznym innowacjom dostosowują się d

Działające na globalną skalę firmy, jak L'Oreal, dzięki technologicznym innowacjom dostosowują się do oczekiwań konsumentów, którzy szukają indywidualnie dobranych kosmetyków

Foto: materiały prasowe

Beauty Tech, czyli połączenie piękna i nowych technologii, to w branży kosmetycznej już nie tylko hasło marketingowe. To także silny trend, który – zdaniem ekspertów – w coraz większym stopniu będzie wpływał na rynek urody. Nie tylko dlatego, że – jak ocenia Povilas Sugintas, ekspert firmy badawczej Euromonitor International – producenci na coraz większą skalę stosują w swoich produktach rozwiązania biotechnologiczne i nanotechnologiczne. Najbardziej widać to w kosmetykach przeciwstarzeniowych, które mają zastąpić (albo przynajmniej opóźnić) bardziej inwazyjne zabiegi plastyczne.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy