Szykuje się rewolucyjny przełom

Nowe technologie przebojem wchodzą na rynek urody, pomagając zaspokoić potrzebę personalizacji produktów. I zapewne staną za oczekiwaną zmianą w kosmetologii.

Publikacja: 09.04.2019 19:20

Działające na globalną skalę firmy, jak L'Oreal, dzięki technologicznym innowacjom dostosowują się d

Działające na globalną skalę firmy, jak L'Oreal, dzięki technologicznym innowacjom dostosowują się do oczekiwań konsumentów, którzy szukają indywidualnie dobranych kosmetyków

Foto: materiały prasowe

Beauty Tech, czyli połączenie piękna i nowych technologii, to w branży kosmetycznej już nie tylko hasło marketingowe. To także silny trend, który – zdaniem ekspertów – w coraz większym stopniu będzie wpływał na rynek urody. Nie tylko dlatego, że – jak ocenia Povilas Sugintas, ekspert firmy badawczej Euromonitor International – producenci na coraz większą skalę stosują w swoich produktach rozwiązania biotechnologiczne i nanotechnologiczne. Najbardziej widać to w kosmetykach przeciwstarzeniowych, które mają zastąpić (albo przynajmniej opóźnić) bardziej inwazyjne zabiegi plastyczne.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Analizy Rzeczpospolitej
Polska na celowniku najemców
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Analizy Rzeczpospolitej
Transport i magazyny przeładowane problemami finansowymi
Analizy Rzeczpospolitej
Wielkie pudła? Współczesne magazyny to coś więcej
Analizy Rzeczpospolitej
Inwestorzy garną się nad Wisłę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Analizy Rzeczpospolitej
Na tle kondycji finansowej całego sektora TSL branża logistyczna wypada nieźle