Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.04.2019 11:30 Publikacja: 24.04.2019 11:30
Foto: Bloomberg
W modelu Lexus ES sprzedawanym na rynku japońskim nie ma już lusterek. Zastąpiły je kamery. System Lexus Digital Outer Mirrors wyświetla obraz za samochodem za pomocą dwóch wyświetlaczy na słupkach bocznych. Takie rozwiązanie zmniejsza opory powietrza, ogranicza martwą strefę, pozwala na wyświetlanie dodatkowych informacji. Reklamę auta stworzyła sztuczna inteligencja – scenariusz filmu przygotował mechanizm poddający analizie wszystkie nagodzone reklamy produktów luksusowych z ostatnich 15 lat.
Innowacje napędzają rozwój przemysłu motoryzacyjnego szybciej niż innych branż. Decydują o efektywności produkcji, skuteczności sprzedaży, ale przede wszystkim o jakości i nowoczesności produktu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas